JULLIE WAREN FANTASTISCH


Speciaal bedanken wij graag alle sponsoren. Gemeente Breda - VSB fonds - Prins Bernhard Cultuurfonds - Vrienden van de Podiumkunsten - Tulp Belettering - DRM showtechniek - Thunder & Bold - Boerschappen - Seydlitz notarissen - Het Klooster Breda - RIDE - Vrumona - Via Breda - Foodguerilla - Bart Heppenhuis events & media – Groenboekers administratie - Lot van de Putte culturele zaken - PHOTEDby Edwin Wiekens fotografie -

heel erg bedankt!


Zonder de onvoorwaardelijke inzet van alle vrijwilligers, sponsoren en partners was dit festitval niet mogelijk geweest...

Bedankt Maryon, voor je visie, je expertise, het zoeken en vinden van al de fantastische acts. Bedankt Lot, voor je organisatie, je talent, je geregel en management. Bedankt Bart, voor de productie en de vakkenis die je met ons hebt willen delen. Bedankt Thom, voor het rennen met je lange benen. Bedankt Edwin voor de fotografie, het is een afspiegeling van twee dagen feest en lange voorbereiding. Bedankt Janneke, voor je social media skills en prachtige posts. Bedankt Tino voor het coördineren van de vrijwilligers voor het evenement. Bedankt Jelle voor het begeleiden van de vrijwilligers tijdens het festival. BEDANKT VRIJWILLIGERS!!

En natuurlijk heel veel dankt aan alle artiesten die zicht hebben ingezet om Het Circus Festival Breda tot een groot succes te maken. Het Circus Festival is er voor iedereen!

Het Circus Festival is er voor iedereen!


DUO NO NONSENSE .. TALL TALES COMPANY .. ZANZARA FAMILIE CIRCUS .. CIRQUE DU BURLESQUE

Wat was er te doen?


Circus Festival Breda


foto's

Foto credits: Circusfestival Breda - PHOTEDby Edwin Wiekens - De Machienerie - Het Boeren Syndicaat - Quintus de Paarse goochelaar door Graphix Photo's - Milan - Tall Tales Company - Duo No Nonsens ByRaisadekoning - Avenue foto door Koektrommel Studio - Platzak band foto door Michael Polane - Scotch - Zanzara pic by Martijn Snijder - Foto credits: Circusfestival Breda -
      

Het Circus Festival is er voor iedereen!


DUO NO NONSENSE .. TALL TALES COMPANY .. ZANZARA FAMILIE CIRCUS .. CIRQUE DU BURLESQUE

Slide 4 Slide 3 Slide 2 Slide 1

Je kunt ons bezoeken op de Veilingkade te Breda

Contact


Circusfestival Breda is GRATIS te bezoeken aan de Veilingkade 9 te Breda.


HUISREGELS

1. Het festival hanteert geen strikte leeftijdsgrenzen voor voorstellingen, tenzij nadrukkelijk aangegeven. Maar vraagt u zelf te beoordelen of uw (jonge) kind de duur van de voorstelling aan kan. Mocht uw kroost de voorstelling ernstig verstoren (bijv. huilen), dan vragen wij u op eigen initiatief de voorstelling te verlaten. Er is geen restitutie mogelijk.

2. Als ouder of verzorger bent u zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van uw kind(eren) tijdens dit evenement.

3. Alle bezoekers aan betaalde voorstellingen hebben een ticket nodig.

4. Gekochte kaarten worden niet geruild of teruggenomen.

5. Na aanvang van voorstellingen die in tenten of zalen plaatsvinden is er geen toegang meer mogelijk. Dit is te storend voor de concentratie van de artiesten. Het advies is om 15 minuten voor aanvang aanwezig te zijn voor inloop van de zaal.

6. Programma, duur en aanvangstijden zijn onder voorbehoud en kunnen afwijken (vanwege bijv. weersomstandigheden).

7. Zet uw mobiele telefoon uit als u een voorstelling bezoekt.

8. Gebruik van video-, foto- en geluidsapparatuur tijdens de voorstellingen is niet toegestaan.

9. Bij de betreding van het festivalterrein stemt u ermee in, dat u op beeld- en/ of geluidsdragers kan worden vastgelegd en dat deze beelden openbaar gemaakt kunnen worden. U kunt hieraan geen rechten ontlenen.

10. Consumpties kunnen worden betaald met aangekochte munten op het festivalterrein. Na aankoop zijn de munten niet inwisselbaar voor geld.

11. Het is niet toegestaan om eigen consumptie mee te brengen en te nuttigen op het festivalterrein, wij nodigen u vriendelijk om culinair te genieten op STEK voor drankjes en hapjes.

12. Er mag alleen alcohol genuttigd worden binnen de grenzen van het evenementerrein en tijdens openingsuren van het evenement.

13. Onder de 18 jaar is het aankopen en nuttigen van alcohol niet toegestaan.

14. Is er bij het bestellen van alcohol twijfel over uw leeftijd, dan kan om een ID-kaart gevraagd worden.

15. Afval graag in de daarvoor bestemde afvalbakken deponeren.

16. Betreding van het evenemententerrein geschied op eigen risico. De organisatie is niet verantwoordelijk voor enige vorm van lichamelijk of geestelijk letsel als gevolg van het bezoek.

17. Deelname aan workshops of andere activiteiten op het festivalterrein geschied op eigen risico.

18. Schade of verlies van eigendommen is voor eigen risico, de organisatie stelt zich hier niet voor aansprakelijk.

19. Het is verboden om (soft)drugs te gebruiken op het evenemententerrein.

20. Zonder toestemming van de organisatie is het verboden om in wat voor vorm dan ook goederen te verkopen op het evenemententerrein.

21. Het is verboden om reclamematerialen uit te delen, tenzij hiervoor toestemming is gegeven door de organisatie. Schoonmaakkosten zullen worden verhaald op de desbetreffende aanbieder.

22. Te allen tijde bent u verplicht de aanwijzingen van de beveiliging en medewerkers op te volgen.

23. Gevonden voorwerpen kunnen worden afgegeven bij de kassa.

24. Honden zijn niet toegestaan in de tenten (uitgezonderd hulphonden). Wel aangelijnd op het buitenterrein.

25. Join the circus: maak plezier, verwonder, doe mee en probeer uit. Veel plezier!.




DOWNLOAD HET PERSBERICHT.

Project Title